بازدید اعضای هیئت مدیره ایران خودرو دیزل از سالن های مختلف تولید و خطوط مونتاژ شرکت تولید محور خودرو

 

مهندس حبیب جلائی ، قائم مقام ارشد مدیر عامل ایران خودرو دیزل:

تمایل به خودکفایی در این شرکت قابل تحسین است

دکتر محمدحسین صابر، قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل در‌ امور شرکتها:

نگاه دکتر محمدزاده هم تاکید بر استقلال شرکت های تابعه است

در راستای ارتباط موثر و مستمر میان شرکت ایران خودرو دیزل و شرکت های تابعه ،‌چهارشنبه ۳۱/ ۵/ ۱۴۰۳ ، شرکت تولید محور خودرو (ومکو)‌ میزبان مهندس حبیب جلائی ، قائم مقام ارشد مدیر عامل ایران خودرو دیزل و دکتر محمدحسین صابر، قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل در‌امور شرکتها بود.
در ابتدای این بازدید که به میزبانی مهندس محمود دهقان نژاد مدیر عامل ومکو بود ،‌از سالن های مختلف تولید محور ، ماشین کاری ، مونتاژ ، عملیات حرارتی و تولیدات جدید محور خودرو بازید بعمل آمد که اعضای هیئت مدیره ایران خودرو دیزل از نزدیک در جریان تولید محصولات و رشد آنها قرار گرفتند.

مهندس محمود دهقان نژاد ، مدیر عامل شرکت تولید محور خودرو ( ومکو):

رشد تولید و راهیابی به بازارهای جدید را با همت همکارانم بیش از گذشته خواهیم کرد

در ادامه این بازدید چند ساعته که در محل کارخانه شرکت تولید محور خودرو واقع در نظر آباد کرج صورت می گرفت ، مهندس محمود دهقان نژاد مدیرعامل ومکو در جمع مدیران و معاونین این شرکت به تشریح فعالیت های محور خودرو در طی مدت حضور خود و مجموعه اقدامات در خصوص افزایش تولیدات جدید و نحوه رسیدن به رشد سود عملیاتی با همت مهندسان و کارگران زحمتکش محور خودرو برای اعضای هیئت مدیره ایران خودرو دیزل پرداخت.

پس از ارائه گزارش از سوی مدیر عامل ومکو مهندس محسن جعفری یگانه ، نایب رئیس هیئت مدیره ، مهندس اژدری مدیر مهندسی، مهندس نظم ده مدیر تولید، مهندس مناری مدیر کیفیت،مهندس حسین پور مدیر برنامه ریزی ،‌ مهندس نوروزی مدیر فناوری اطلاعات، مهندس شکیبا مدیر فروش و مهندس اسدی مدیر تامین و خرید به شرح فعالیت ها و اقدامات خود در خصوص تحقق اهداف تولید و چشم اندازهای پیش رو پرداختند.

مهندس حبیب جلائی ، قائم مقام ارشد مدیر عامل ایران خودرو دیزل:

تمایل به خودکفایی در این شرکت قابل تحسین است

پس از ارائه گزارش از سوی مدیر عامل و مدیران ومکو مهندس حبیب جلایی در سخنانی رمز موفقیت این شرکت را همدلی میان نیروها در بخش های مختلف آن دانست. وی با بیان اینکه تمایل به خودکفایی در این شرکت قابل تحسین است ، گفت : مدیران و کارگران با همت و با غیرتی را در ومکو میبینم که باعث دست فرمان خوب در محور خودرو شده است که باید ادامه پیدا کند.
وی در ادامه افزود : جسارت در مدیریت نیازمند هر شرکت موفقی است که رضایت پرسنل را فراهم می کند، که این امر در محور خودرو به خوبی صورت می گیرد.
او هم چنین یکی از مزیت های ومکو را دارا بودن افتر مارکت دانست و بر لزوم گسترش آن تاکید کرد.
مهندس حبیب جلائی در پایان بر مساله کیفیت و اهتمام بیشتر به آن پرداخت و لازمه رسیدن به بازار های بیشتر را ارتقا کیفی محصولات بیان کرد.

دکتر محمدحسین صابر، قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل در‌ امور شرکتها:

نگاه دکتر محمدزاده هم تاکید بر استقلال شرکت های تابعه است

در ادامه این نشست دکتر محمدحسین صابر حضور‌ مهندس دهقان نژاد در محور خودرو را تبریک گفت و حضور وی را فرصت مغتمنی برای ومکو دانست. وی ضمن تشکر‌ از مدیران و معاونین این مجموعه از نگاه ویژه دکتر محمد حسن محمد زاده ، مدیر عامل ایران خودرو دیزل به شرکت های تابعه پس از حضور ایشان در ایران خودور دیزل گفت و مستقل شدن شرکت های تابعه را از موکدات و برنامه های ویژه مدیریت ارشد مجموعه بیان کرد.
وی ‌هدف از این بازدید ها را اعلام حمایت و همراهی از شرکت های تابعه بیان کرد و گفت :دلیل حضور و بازدید، اشنایی بیشتر به صورت میدانی با مشکلات،رفع موانع تولید و کمک بیشتر برای رشد تولید و استفاده از ظرفیت های شرکت ایران خودرو دیزل برای رشد شرکت های تابعه می باشد. وی هم چنین گفت : ما باید در کنار یکدیگر به رفع ایرادات هم کمک کنیم و نقطه قوت هم باشیم.

 

نظر دهی غیر فعال است